Стати повноправним клієнтом Parimatch можливо після проходження реєстрації. Процедура максимально спрощена, займає мінімум часу, після чого відкривається доступ до шикарних послуг. Клієнти будуть укладати парі на події з широкими лініями, запускати ігрові автомати, швидкі ігри та раунди проти живих дилерів. Також гравців постійно радує щедра бонусна програми, презенти кожного дня, феєричні розіграші та турніри.
Процес реєстрації на майданчику
Приєднатися до команди однодумців можуть усі повнолітні гравці. Спочатку потрібно ознайомитися з інформацією в нижній частині сайту - правила, умови, політика клубу, відповідальна гра. Знання прав і обов'язків дасть змогу обходити стороною блокування акаунта, тривалі очікування виведення грошей. Заборонено:
- використовувати сторонні програми;
- вводити неправдиву інформацію;
- створювати кілька акаунтів.
При згоді з усіма пунктами можна переходити до створення профілю. Для цього потрібно:
- натиснути кнопку "Реєстрація";
- ввести номер мобільного;
- придумати пароль;
- обрати валюту.
Слід уважно поставитися до останнього пункту. Обравши гривні, долари, євро, злоті, надалі зрозуміти валюту самостійно не буде можливості. Після підтвердження даних і коду, який приходить на телефон, стає доступним особистий кабінет.
Вхід в особистий кабінет
Для того щоб увійти в особистий кабінет, гравцеві необхідно натиснути відповідну кнопку, ввести номер телефону і пароль. Тут користувач зможе:
- здійснювати налаштування;
- здійснювати касові операції;
- переходити в лобі для ставок та ігор;
- спостерігати актуальні купони, бонуси;
- дивитися минулі транзакції.
Спочатку потрібно заповнити інформацію, якої бракує - ПІБ, дату народження, країну проживання, електронну пошту. Поповнивши рахунок, клієнт відразу може скористатися вітальним бонусним нарахуванням. Для участі у всіх акціях потрібно активувати цю опцію в особистому кабінеті. Гравцеві для майбутніх виведень коштів знадобитися проходження верифікації. Для цього слід прикріпити скан документа, що засвідчує особу.
Вхід здійснюється з будь-якого девайса, офіційного сайту, дзеркал, застосунку. Якщо увійти не виходить, потрібно перевірити введену інформацію, скористатися опцією відновлення пароля або зв'язатися зі службою технічної підтримки.